niedziela, 20 listopada 2011 3

Take care of your lips!

By Frayed Laces in

Dostałam w piątek paczuszkę z balsamem Carmex. Pewnie wiele z Was już zetknęło się z tym produktem. Dla mnie również nie była to nowość (klik). Dostałam do przetestowania tradycyjny sztyft. Wcześniej używałam tego w słoiczku oraz wiśniowego z tubki. Jakie wrażenia? Bardzo szybkie uzależnienie. Moje usta dość mocno się przesuszają, więc w każdym płaszczu, w każdej torbie mam jakiś balsam. Myślę, że teraz nie będzie to „jakiś balsam”, ale właśnie Carmex. Przekonują mnie do tego naturalne składniki oraz fakt, że po jego stosowaniu nie mam problemów z ustami. Nawet opryszczka, która pojawia się, gdy jest nieco chłodniej, dała mi spokój.
Podsumowując, pozytywy:
- dobrze nawilża i wygładza usta
- mrowienie jak dla mnie na plus, dosyć zabawne uczucie, dużo delikatniejsze niż przy błyszczykach powiększających usta
- forma tubki i sztyftu pomaga w aplikacji
- można używać go pod błyszczyk czy pomadkę. Sam ładnie nabłyszcza usta
- nietestowany na zwierzętach
- jak zapewnia nas producent to „ulubiony balsam gwiazd z Hollywood”. Kosmetyk gwiazd za 8 zł? Czemu nie!

Minusy:
- na dworze przy niskiej temperaturze balsam robi się sztywniejszy, przez co trudniej go aplikować
- żółte (o zgrozo!) opakowanie, wyglądające trochę jak klej
- Carmexu ze słoiczka można używać jedynie po uprzednim umyciu rąk (chyba, że ktoś jest kamikadze i chce nałożyć wraz z balsamem miliardy bakterii)

Od piątku Carmex w Naturze w promocyjnej cenie 6,99. 

Możecie znaleźć nas na facebooku, zapraszam.
Btw. Padał już u Was śnieg? Nie mogę się go doczekać!

xoxo A.
IMG_3860

IMG_3868
IMG_3859
IMG_3856

3 Responses to “Take care of your lips!”

  1. Kalina says:

    sama muszę go w końcu wypróbować, bo wszyscy zachwalają carmex, a moje usta są spragnione nawilżenia :)

  2. Great Post ! I love carmex!


    Love S.
    http://secretfashionlove.blogspot.com/

Leave a Reply

Dziękujemy za komentarz!
Zapraszamy ponownie
xoxo