czwartek, 10 listopada 2011 10

look of the day: faux fur vest

By Frayed Laces

Jak na dworze zimno! Nie do pojęcia! Czas wyciągnąć z szafy ciepłe płaszcze i futrzaste, ciepłe rzeczy. Dzisiaj, jak to stwierdził kolega, elegancko :) Lakier tym razem matowy, miał być brąz, jest raczej szary. Mógłby być jeszcze bardziej matowy (wibo).
Przydałby mi się złoty naszyjnik typu collar/choker. Wiecie, gdzie można teraz dostać takowe?

ps. koniecznie muszę znaleźć fotografa :( Aparat nie mieści mi się w dłoni, więc kiedy sama robię zdjęcie, jakość to shit.
xoxo, A.


IMG_3665

IMG_3693
IMG_3654
IMG_3700

10 Responses to “look of the day: faux fur vest”

  1. świetne kolczyki, a co do stylizacji to fajnie odróżnia ją kamizelka i nie wydaje się nudna. super ;)
    Zapraszam! www.martinees-x.blogspot.com

  2. MEG says:

    świetny prosty klasyk!!;-))

  3. Anonimowy says:

    świetnie !! wow!!

  4. utkaaa says:

    świetny zestaw :) myślałam, że futrzana kamizelka nie będzie pasować do tak klasycznego zestawu, a tu proszę sprytnie go ożywiła i wygląda fenomenalnie :)
    zapraszam do mnie :)

  5. ohhh! kamizelka przecudna! :)

  6. Anonimowy says:

    Zajmujecie sie blogiem, a nawet nie potraficie 3 słów ze sobą zestawić. Co lepsze studiuje jedna z was dziennikarstwo, a druga prawo, wieć do czegoś to zobowiązuje. Dramat

    "Jak na dworze zimno! Nie do pojęcia! Czas wyciągnąć z szafy ciepłe płaszcze i futrzaste, ciepłe rzeczy. Dzisiaj, jak to stwierdził kolega, elegancko :) Lakier tym razem matowy, miał być brąz, jest raczej szary. Mógłby być jeszcze bardziej matowy (wibo).
    Przydałby mi się złoty naszyjnik typu collar/choker. Wiecie, gdzie można teraz dostać takowe?

    ps. koniecznie muszę znaleźć fotografa :( Aparat nie mieści mi się w dłoni, więc kiedy sama robię zdjęcie, jakość to shit."

    1. Pierwsze dwie linijki to powtórzenia. Ciepłe i ciepłe
    2. "Dzisiaj, jak to stwierdził kolega, elegancko :)" - zdanie wyjęte totalnie z kontekstu, w ogole nie rozumiem o co chodzi.
    3. "Lakier tym razem matowy, miał być brąz, jest raczej szary. Mógłby być jeszcze bardziej matowy (wibo)." -
    lakier jest matowy ale mógłby być bardziej matowy? To jest matowy czy nie jest? To tak jakbym powiedział, że jest coś czarne, ale mogłoby być bardziej czarne. Wydaje mi się jednak, że albo jest coś czarne albo jest szare.
    4. "ps. koniecznie muszę znaleźć fotografa :( Aparat nie mieści mi się w dłoni, więc kiedy sama robię zdjęcie, jakość to shit." - jakość to shit? co to za określenie, w ogole nie powinno być tam przecinka bo jest tylko jedno orzeczenie.
    5. Używanie emotikonek w tekście jest na poziomie gminazjum.

    Szkoda słów

  7. coś miałam napisać konstruktywnego, ale przez ten ostatni komentarz - zapomniałam.

  8. Drogi Anomimie, krytyka jest łatwa kiedy człowiek nie musi podpisywać się własnym imieniem, prawda?
    Co do twojego komentarza wypowiadać się nie będę bo dotyczy postu Ani i niech ona się do niego odniesie.

    M.

  9. Dołączam się do komentarza M. Jeśli masz ochotę czepiać się czego popadnie, może się podpisz. Zobaczymy Twojego bloga i Twoje, jak mniemam, błyskotliwe, pełne polotu i poprawne językowo wpisy. Notkę pisałam w biegu, nawet jej dokładnie nie sprawdziłam, ale to moja sprawa co i jak umieszczam. Jedna podstawowa zasada: jeśli coś Ci się nie podoba, nie musisz tu być.
    Z poważaniem,
    A.

Leave a Reply

Dziękujemy za komentarz!
Zapraszamy ponownie
xoxo