piątek, 25 listopada 2011 9

Relaxing evening

By Frayed Laces in

Króciutko. Po dość ciężkim tygodniu, mając w perspektywie jeszcze gorszy, postanowiłam pewien czas poświęcić na nowy odcinek gossip girl, ulubione wino i elle. Uwielbiam takie tylko moje, spokojne wieczory.

Miłego początku weekendu!
xoxo A.
IMG_3870

9 Responses to “Relaxing evening”

  1. alexa ♥ says:

    także uwielbiam spokojne wieczory :)

  2. PW says:

    zazdroszczę;P

  3. miałam dziś podobny wieczór ale z Glamour i GG :)

  4. Anonimowy says:

    Też lubię takie wieczory :))

  5. Cammy says:

    Oh! marzę o takim wieczorku!
    ja siedzę zasypana ksiązkami:(

    pozdrawiam:))

  6. Tez go wczoraj ogladalam:) Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

  7. jeszcze nie oglądałam gossip girl i chyba muszę zacząć! :)

  8. Pilar says:

    I dont understand your language, but I love everything in the picture: Gossip Girl, popcorn, fashion magazines and candles :)

    XOXO from Buenos Aires,
    Pilar

    http://pilar-delamode.blogspot.com

  9. też uwielbiam takie wieczory :)
    fantastyczny blog!
    pozdrawiam,
    Klaudia B.

Leave a Reply

Dziękujemy za komentarz!
Zapraszamy ponownie
xoxo