wtorek, 22 listopada 2011 6

look of the day: elegante

By Frayed Laces

Dopadł mnie dziś ból egzystencjalny, dlatego krótko. Lubię koszule, nawet białe, a ta jest wyjątkowo dobrze dopasowana. Kupiłam ją w tamtym roku i była z kokardą wokół szyi, co teraz jest gorącym trendem. Dziś bez kokardy, która tym razem wyglądowała na mojej głowie, ale za to w towarzystwie srebrnych spodni i szpilek, których miałam nie kupować. Pierwszy raz gdy je widziałam - nie kupiłam. Drugi raz powiedziałam sobie - jeśli będą na tyle wygodne, że przejdziesz oba piętra Malty bez problemu to ich nie zwracaj. Na nieszczęście mojego portfela egzamin zadły.

xoxo, M
post

6 Responses to “look of the day: elegante”

  1. Isabell says:

    śliczne szpilki, dobrze że zdały test : )
    choć może i nie dobrze? zależy z jakiej perspektywy patrzeć : D
    elegancja francja - podoba mi się : )

    jak znajdziesz chwilkę czasu zajrzyj do mnie, będzie mi bardzo miło :)
    www.pudrovelove.blogspot.com

  2. zazdroszczę figury :)
    wyglądasz świetnie !

  3. Unknown says:

    Świetne szpilki. :)

  4. Anonimowy says:

    zapraszam na konkurs do wygrania sukienki z japanstyle i nie tylko (do wyboru na portalowym butiku) zasady konkursu na topModeo.pl dla
    zalogowanych a wystarczy tylko się zalagować nic nie tracisz a wiele możesz zyskać -> ekstra ciuchy sama wybierasz sie nagrodę lub wymieniasz ją na kasę www.topModeo.pl Poleć znajomym

    (jest to nowy portal który w ramach otwarcia oferuje konkurs i wspaniałe nagrody) na topModeo.pl możesz dodawać zdjęcia, filmy, rozmawiać na czacie, forum, hydeparku, dodawać ogłoszenia (kupię, wymienię, sprzedam) i wiele
    innych ciekawych mozliwości..

    dodatkowo za każdą poleconą i aktywną użytkowniczkę dostajesz kasę!
    więcej informacji na www.topModeo.pl

  5. VT says:

    love your blog and this post! you are such a beauty :) I think ill start following!

    xx
    follow back?
    http://vt-chance.blogspot.com/

Leave a Reply

Dziękujemy za komentarz!
Zapraszamy ponownie
xoxo