wtorek, 1 listopada 2011 8

recipes: cheesecake

By Frayed Laces

Nie będzie dyni. Nie będzie żadnego przebrania na Halloween, ale jest... sernik. Drugi w życiu jaki upiekłam i drugi, który mi wyszedł. Moja babcia przez kilka minut zastanawiała się, gdzie kupiła takie dobre ciasto, dopiero potem uświadomiłam ją, że to moje "dzieło". Cóż, jak nie wyjdzie "kariera" w świecie mody, zawsze pozostaje mi cukiernia, a więc - niech wam ślinka leci!

xoxo, M.
Sernik kajmakowy na kakaowym spodzie z migdałami
IMG_0436
Przepis na masę serową pochodzi stąd. Dla osób, które nie lubią zbyt słodkich polecam dać 3/4 podanej ilości cukru. Przepis na spód trochę zmodyfikowany, bo dodałam kakao (2 łyżki), a mam go stąd.
IMG_0434
IMG_0435
A na dokładkę, coś w stylu "wyczerpuję zapasy lodówki", muffiny z tego przepisu. Od siebie dodałam polewę z gorzkiej czekolady, tarde migdały i posypkę ; )
IMG_0433

8 Responses to “recipes: cheesecake”

  1. serniczek poproszę :)

  2. Anonimowy says:

    mmm!

  3. Wygląda przeapetycznie! :)

  4. Wolę muffinki, najlepiej czekoladowe ;) bo sernika nienawidzę :(

  5. Natalia says:

    wygląda bardzo smakowicie :)

  6. Bobs. says:

    OMFG, OMFG, wygląda wspaniale! :D

  7. Unknown says:

    mmmmmmmmm wygląda suuuper. :):)

  8. Anonimowy says:

    50 yrs old Speech Pathologist Minni Simon, hailing from Sault Ste. Marie enjoys watching movies like Eve of Destruction and Community. Took a trip to Archaeological Site of Cyrene and drives a Ferrari 250 GT Series 1 Cabriolet. w gore

Leave a Reply

Dziękujemy za komentarz!
Zapraszamy ponownie
xoxo