środa, 9 listopada 2011 4

event of the week: 30 STM concert

By Frayed Laces in

Po pięciu latach moje marzenie o koncercie Marsów nareszcie się spełniło! Niestety nie mam wielu zdjęć, jakość jest słaba, ale czy to ważne? Było genialnie!
Dodatkowo lakier, najjaskrawszy, jaki znalazłam w rossmanie, choć szukałam raczej czegoś w rodzaju wściekłej limonki (na neon night) i spray, który dzisiaj do mnie przyszedł - mam nadzieję, że uchroni moje włosy przed rozdwojonymi końcówkami po prostownicy.
Miłego wieczoru
xoxo, A.


IMG_3634

DSC00425
DSC00429
Obraz 081
Obraz 079
Obraz 076
Obraz 089
DSC00433
IMG_3640
IMG_3649

4 Responses to “event of the week: 30 STM concert”

  1. Kalina says:

    piękny kolor paznokci, widać, że koncert się udał :)

  2. PW says:

    czy wszyscy na tym koncercie właśnie umówili się na wściekłe kolory?;)

  3. była noc tematyczna zasugerowana przez sam zespół ;)

  4. Unknown says:

    świetny kolorek. :):)

Leave a Reply

Dziękujemy za komentarz!
Zapraszamy ponownie
xoxo