wtorek, 8 maja 2012 21

Look of a day: navy bows

By Frayed Laces

IMG_4869-001

Prosty zestaw na pracujący dzień. Nie będę się tu rozwodzić, sesja się zaczyna, trzeba się uczyć. Poza tym mam w zamrażarce czekoladowego Magnum i nie mogę się doczekać jak zasiądę z kodeksem i słodyczami do nauki. Dodam tylko, że w ostatnich dniach poczyniłam małe zakupy, mam nadzieję, że czas pozwoli mi je Wam pokazać.
Miłego wieczoru!

It's simple and comfortable outfit for very busy day. No time for writing, have to study! I'm gonna spend the evening with icecreams and Civil Code. I hope you will have a little bit funner night :)
xoxo, A.
spódniczka/skirt - atmosphere (sh), marynarka/jacket - h&m, koszulka/t-shirt - h&m, buty/heels - centro
IMG_4881-001
IMG_4872
IMG_4876
IMG_4884
IMG_4901

21 Responses to “Look of a day: navy bows”

  1. bardzo fajna stylizacja, delikatna i dziewczęca :) szczególnie podoba mi się ta spódniczka.. urocza!

  2. Agata says:

    urocza spódniczka :D

  3. renkko says:

    Ale Ty jesteś piękna! Wyglądasz jak włoska aktorka :))

    Stylizacja też bardzo mi się podoba. Po prostu cud, miód, malina <3

    P.S. Pisałaś na forum modnej polki. Ja obserwuję i zapraszam do siebie:)

    http://renkko.blogspot.com/

  4. TINA says:

    Masz piękne włosy! :)

  5. Anonimowy says:

    Czerwona szminka dodaje Ci uroku i seksapilu :)

  6. agg says:

    świetna ta spódnica:)

  7. Anonimowy says:

    Ładna spódnica.
    nowy post u mnie.

  8. Paula. says:

    Jaki słodki motyw na spódniczce :)
    Super!

  9. c-yaya says:

    lubię tę spódniczkę- moja przyjaciółka też ja ma ;D świetny secik ;) chętnie Cię zaobserwuję a jeżeli podoba Ci się mój blog, to zapraszam ;D

  10. Ładny lakier do paznokci! :D

    ps. Obserwuję Twojego bloga, mam nadzieję, że się odwdzięczysz :)
    http://mywayforstyle.blogspot.com/

  11. Stylizacja stylizacją, ale jaka Ty jesteś piękna! *__*

    obserwuję :>

  12. Dziękuję za te słodkie komentarze, jesteście kochane :*

  13. piękna spódniczka! I lustro boskie widzę ;d

  14. fajny zestaw, a buty to poezja- eleganckie, dyskretne, asujace do wszystkiego, po prostu kazda kobieta takie miec powinna!

  15. Klaudia. says:

    Po pierwsze: zazdroszcze porządku w pokoju :D
    Po drugie: Fajna stylizacja. :)

  16. Świetnie wyglądasz!

  17. maua says:

    fajnie !! wpadnij do mnie dopiero zaczynam ale moze Ci sie spodoba :)

    www.illicitfashion.blogspot.com

  18. PW says:

    tu mi się podoba:)

  19. utkaaa says:

    spódniczka cudowna :)
    Pozdrawiam Julka :)

  20. niqstyle says:

    cudne buciki *.*


    Obserwuję (z modnej polki)

Leave a Reply

Dziękujemy za komentarz!
Zapraszamy ponownie
xoxo