sobota, 7 stycznia 2012 8

look of the day: addio pantaloni

By Frayed Laces

blog

SALE SALE SALE SALE!


Po raz kolejny coś z serii - Tego miało tu nie być. Zdjęcie jest dokładnie z przed czterech miesięcy, a znalazłam je przypadkiem szukając zdjęć brązowych spodni, które wystawiłam na sprzedaż. Od tych 4 miesięcy spodnie leżą w szafie, bo są dobre tylko po wypraniu. Reszta stroju? Byłam akurat w podróży i wrzuciłam na siebie pierwsze-lepsze ulubione na tamten moment ubrania.
Już niedługo kilka zmian w wyglądzie bloga - tak w oczekiwaniu na wiosnę.
Zapraszam serdecznie na allegro gdzie wystawiłam kilka ubrań, wspomniane spodnie, spódniczkę z popszedniego posta i kilka innych rzeczy, których nie noszę, a które są w bardzo dobrym stanie! Wszelkie pytania o wymiary czy o więcej zdjęć możecie kierować przez allegro.
xoxo, M.
IMG_0697
pierścionek - kappalah
IMG_0698
brylok - kappalah (srebrna bransoletka w roli łańcuszka - stary prezent)
IMG_0719
spódniczka - zara (upolowałam sobie ją w trakcie letnich wyprzedaży, ale nie była przeceniona, później cały czas mi chodziła po głowie, aż tu nagle pojawiła się na wyprzedaży zimowej)
IMG_0720
legginsy - stradivarius
IMG_0721
czarna połyskliwa bluzka i sweterek ze zdobieniami - h&m

8 Responses to “look of the day: addio pantaloni”

  1. Świetne zdobycze, ta spódnica jest genialna!

  2. ana . says:

    bardzo ładnie wyglądasz.

  3. Anonimowy says:

    spódnica jest naajs!

  4. MEG says:

    spodniczka z zary jest fenomenalna!!!!!

  5. agg says:

    świetny ten pierścionek:)

  6. świetna spódniczka : -)

  7. Unknown says:

    i like this look :)
    Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

  8. Unknown says:

    Really cute outfit dear :)and did I mention how much I love your purple skirt from zara! So fab!!

Leave a Reply

Dziękujemy za komentarz!
Zapraszamy ponownie
xoxo