poniedziałek, 27 lutego 2012 7

addicted to: cosmetics

By Frayed Laces in

IMG_4370

M. wspominała o moim nowym zajęciu, jakim jest kupowanie i oczywiście testowanie na sobie kosmetyków. Ostatnio sprawia mi to większą przyjemność niż ubrania. Postanowiłam założyć mojego własnego bloga o tej tematyce, ale o tym możecie poczytać tu: klik. Zapraszam i zachęcam do zaglądania (link macie zostawiony u góry po prawo -> "A.").
xoxo, A.

IMG_4375

7 Responses to “addicted to: cosmetics”

  1. Anonimowy says:

    titi witaminka A dobra na wszystko

    www.horse-fashion.blogspot.com

  2. ewsko says:

    dziękuje, z przyjemnością - obserwujemy :) już dodałam.

    Pozdrawiam cieplutko :)

  3. Stefany says:

    I`m
    following you,
    Nice blog, guys :))

    http://stefanystrange.blogspot.com/

  4. R. says:

    Fajny blog. ; D

    Obserwuję i zapraszam do mnie. : ) taste-of-paradise

  5. Rapuncela says:

    hehe ja jednak wolę modę :)

  6. uwielbiam ten pomarańczowy żel pod prysznic!

  7. M. Price says:

    Too bad they don't sell those here! Sounds cool! :)

    -Minda

    http://theadventuresofminda.blogspot.com/

Leave a Reply

Dziękujemy za komentarz!
Zapraszamy ponownie
xoxo