wtorek, 7 sierpnia 2012 11

look of the day: neon me! & info

By Frayed Laces

P7185516
Tengo Pelo Rojo
Zaniedbałyśmy bloga na całej lini. Miały być wakacje, miały być zdjęcia, miał być wielki powrót. Życie jednak różnie się układa i nie zawsze mamy na wszystko czas. Ania pracuje, ja niebawem wyjeżdżam. Sens prowadzenia wspólnego bloga, kiedy będę w oddalonej o 2500 kilometrów Hiszpanii mija się z celem. Nie, nie pokłóciłyśmy się, przyjaźnimy się nadal. Jednak ja zdecydowałam, że podczas mojego pobytu w słonecznym kraju potrzebuję pisać bloga - tak dla siebie. Nie tylko o modzie, ale przede wszystkim o Hiszpanii oczyma dziewczyny z polskiej prowincji. Outfitem, który widzicie zachęcam do odwiedzin mojego nowego bloga. Wiadomo - początki są trudne, ale mam nadzieję, że jeśli obserowaliście tego bloga, będziecie ciekawi tego jak mi się żyje w Hiszpanii, no i przy okazji co na siebie zakładam. Czy coś będziemy tu jeszcze pisać? Ja będę dawała notki przekierowujące na mojego bloga, a jeśli Ania będzie miała wewnętrzną potrzebę publikowania tu cokolwiek, to opublikuje.
Zapraszam serdecznie tutaj: Tengo Pelo Rojo
P7185506
P7185523
P7185524

11 Responses to “look of the day: neon me! & info”

  1. Cześć.
    Nie podoba mi się ten strój. Każdej pojedynczej rzeczy nie mam nic do zarzucenia, ale w połączeniu nie wyglądają zbyt dobrze. Do całości w szczególności nie pasuje mi żakiet i szpilki. Zamiast nich proponowałabym szpilki, ale w kolorze pastelowym pasującym lub kompletnie kontrasującym z T-shirtem. Co do wierzchniej warstwy, tej nad T-shirtem zaproponowałabym albo brak czegokolwiek albo żakiet, ale krótszy, bez tych ostrych "zakończeń" i bez takiej ilości zamków w kolorze może lekko łagoniejszym od czerni. Również pozbyłabym się naszyjnika, który jest trochę zbyt "punkowo-rockowy" i tym samym twardy i mało delikatny.

  2. Powiem szczerze, że nie często zdarza mi się tak długi komentarz a propos tego co mam na sobie i do tego negatywny. Nie będę się bronić, internet wolnym światem jest i nikomu nie będę zabraniać wyrażania swoich opinii jednak jest jedna rzecz, w której obronić się muszę - chodzi mi o kwestie kontrastu, a raczej jego rzekomego braku. To miał być w zamyśle klasyczny strój z akcentem - tshirtem, więc nawet nie myślałam o kontrastowaniu go, a tym bardziej o pastelach, które w połączeniu z neonami wydają mi przestylizowane (tak nawiązując do "obowiązujących" trendów wiosna/lato).
    Pozdrawiam! M.

  3. Unknown says:

    swietnie wygladasz !!

  4. Genialny naszyjnik !

  5. Bardzo ładnie wyglądasz!

  6. Ta marynarka jest perfekcyjna !

  7. Unknown says:

    świetny naszyjnik :)

    http://sufferignorance.blogspot.com/

  8. Unknown says:

    Hello dear :))

    I found you via lookbook. I posted today so beautiful look. This one is awesome too.
    I would love to keep in touch with you.
    Gladly starting to follow you via Gfc, Bloglovin and Facebook. Hope u can follow me too on all of them.

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

  9. FancyICON says:

    super :) wisiorek najlepszy :)


    zapraszam do siebie na www.fancyicon.com

  10. przepiękny masz żakiet! ;)

Leave a Reply

Dziękujemy za komentarz!
Zapraszamy ponownie
xoxo