czwartek, 16 lutego 2012 10

look of the day: lime plum

By Frayed Laces

lb


Jestem tropicielem lumpowym, który z chęcią szuka w różnych miastach i prawdę mówiąc Toruń, mimo iż mniejszy od Poznania, bije go na głowę w ilości, a także jakości owych sklepów. Pozazdrościłam Ani tego, co złowiła i postanowiłam wycisnąć z poznańskich lumpów sok niczym z limonki. Największy lump każdy zna - Św. Marcin. Szczerze? Nie znoszę tamtego sklepu, bo raz, że drogo, a dwa wszystko wielkie i porozciągane. Jest jeszcze kilka miejsc, które czasem jak mam czas to nawiedzam, ale od kilku miesięcy nie zaskakują niczym ciekawym. Wczoraj wpadłam na chwilę do tego na Świętym Marcinie i w gąszczu szmat i szmateczek odnalazłam limonkowo-pistacjowo-seledynowy (zależy od światła) dziurkowany sweterek w rozmiarze 36. Cud nad cudem! I oto pierwszy strój z serii - odliczamy dni do lata. Mam jeszcze w planie nalot na dwa lumpy, może coś miętowego się znajdzie.
Ps. Poznanianki, znacie jakieś ciekawe secondhandy w mieście?
xoxo, M
IMG_1033IMG_1050IMG_1048IMG_1031IMG_1044

10 Responses to “look of the day: lime plum”

  1. penaud says:

    cudowne połączenie kolorów. efekt bardzo wesoły. ostatnio jakoś uwielbiam limonkowy :)
    pozdrawiam

  2. No to zazdroszczę łupu, ja też choruję na limonkowy sweterek, ale na razie ograniczam się do Allegro. Bardzo podoba mi się to zestawienie z fioletową spódniczką. POzdrawiam :)

  3. martienn says:

    Iphone <33
    a tak poza tym boski kolorek sweterka ;D
    zapraszam do mnie;*

  4. energetyczny kolorek, taki swiezutki!

  5. wszystko rewelacyjne! bardzo mi się podoba sweter i spódniczka! do tego te buty :)cud, miód, malina :D

  6. berry says:

    cudownie ! sweterek jest uroczy <3

  7. Unknown says:

    Świetny look, obserwuję!

  8. Joe Black says:

    Cały czas wytez wzrok i nie moge dojrzeć czy to 4 czy 4s bo nigdzie nie moge dojrzeć łączen anten(czarne kreski na ramce):)hehe a dziewczyna fajniusia:)

  9. 4, kupiony kilka dni przed premierą 4s i miło słyszeć, że jestem fajniusia:)
    M.

  10. would never thought those two colours lokked that great!!! im in love with the skirt btw.

    xx

Leave a Reply

Dziękujemy za komentarz!
Zapraszamy ponownie
xoxo